Cukierki reklamowe dla operatorów kablowych

Cukierki reklamowe
Cukierki reklamowe

Dostawcy usług kablowych walczą o klientów w każdym większym mieście. To, na co my, klienci, zwracamy uwagę, to przede wszystkim oferta, którą łatwo sprawdzić na stronie internetowej firmy. Liczba kanałów, prędkość internetu, stosowane przez firmę technologie. Zainteresowani ofertą sprawdzamy, ile nas będą te usługi kosztowały. Kiedy promocja wydaje nam się atrakcyjna, udajemy się do punktu obsługi klienta. To z perspektywy firmy ważne miejsce dla przyszłych i obecnych klientów. W interesie firmy jest to, by było to miejsce przyjazne i komfortowe.

Wbrew pozorom stworzenie placówki przyjaznej każdemu klientowi nie jest takie proste. Zacznijmy od wystroju wnętrza. Aranżacja powinna być przytulna i ciekawa. Kolor ścian nie powinien być zbyt chłodny. Firma powinna kojarzyć się z energią, siłą, sukcesem. Na poczekalni powinny stać wygodne fotele lub sofy. Niezwykle elegancko prezentują się te, wykonane ze skóry.

Osoby reprezentujące firmę powinny być przede wszystkim kompetentne. Według badań, przy podpisywaniu umowy (a tym samym przy sprzedaży jakiegoś produktu, usługi) to, co mówi pracownik ma mniejsze znaczenie. Ważny jest wygląd pracownika, jego strój i ton głosu. Ubiór w barwach firmy to wyraz klasy i profesjonalizmu.

Co jeszcze stworzy w salonie miłą atmosferę? Oczywiście cukierki reklamowe. Słodki poczęstunek jest zawsze mile widziany. Klienci, często przychodzą z dziećmi i to one będą szczególnie zadowolone. A jak dziecko jest szczęśliwe, to i rodzic spojrzy na firmę przychylniej.

Wybierając cukierki reklamowe weźmy pod uwagę porę roku, rodzaj, popularność i cenę słodkości. Latem sprawdzą się krówki, miętówki, żelki, landrynki. Zimą – wszystkie wyroby w czekoladzie. Ale te ostatnie i latem będą praktyczne, pod warunkiem, że punkt obsługi jest pomieszczeniem klimatyzowanym.

cukierki reklamowe są efektywną reklamą. Nawet, gdy klient ich nie spróbuje to na nie patrzy. Podpisywanie umowy zazwyczaj trwa około 10 minut. Wystarczy, by logo firmy utkwiło mu w pamięci. A oprócz cukierków dobrze by było, by salon miał również firmowe długopisy i notesy, którymi również obdaruje swoich klientów.